Διεθνείς συμπαραγωγές

Work

Διεθνείς συμπαραγωγές

Το 1997 η ALFA PRODUCTIONS συμμετέχει στη διεθνή συμπαραγωγή SILENCE OF THE BALKANS με αφορμή την ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 1997. Ουσιαστικά είναι η καταγραφή των ήχων και του ρυθμού των Βαλκανίων. Ένα τραίνο ξεκινά από το σταθμό του Μονάχου και περνάει από τις χώρες των Βαλκανίων καταλήγοντας στη Θεσσαλονίκη. Για το project αυτό συνεργαστήκαμε με το διάσημο Σερβοκροάτη συνθέτη και μουσικό Goran Bregovic ο οποίος έγραψε τη μουσική. Τα γυρίσματα για την παραγωγή του μουσικού video διήρκεσαν
30 ημέρες, έγιναν σε διάφορες περιοχές στην Βόρεια Ελλάδα και σε αυτά συμμετείχαν πλήθος τεχνικών και
ηθοποιών – χορευτών. Τη σκηνοθεσία σε αυτό project υπογράφουν ο Σέρβος Σκηνοθέτης Boris Miljković
και ο Δημήτρης Αγιανίδης. Το video προβλήθηκε στην Τελετή λήξης για την Πολιτιστική Πρωτεύουσα
της Ευρώπης Θεσσαλονίκη 1997.

Το 1998 η ALFA PRODUCTIONS συνεργάζεται με την ισραηλινή παραγωγό Tami Harlev, για την καμπάνια για το τυρί PIRAEUS, για λογαριασμό της διαφημιστικής εταιρείας MACCANN-ERICKSON – ΤEL AVIV και πελάτη την TNUVA
τη μεγαλύτερη βιομηχανία γάλακτος του Ισραήλ. Τα γυρίσματα που διήρκεσαν 7 ημέρες, έγιναν στην Πάρο.
Η διαφημιστική ταινία προβλήθηκε σε Αγγλία, Γαλλία και Ισραήλ.

Το 1999 η ALFA PRODUCTIONS συνεργάζεται με την εταιρεία παραγωγής από το Ισραήλ INDY & ABSOLUTE PRODUCTIONS και τους παραγωγούς Eli Shemesh και Alon Avidar για την παραγωγή διαφημιστικής ταινίας
για το CARELINE SHAMPOO για λογαριασμό της διαφημιστικής εταιρείας Symbol Peres Advertising & Marketing LTD (Ισραήλ). Τα γυρίσματα που διήρκεσαν 8 ημέρες, έγιναν στην Πάρο. Η διαφημιστική ταινία προβλήθηκε στο Ισραήλ.

Το 2001 ακολουθεί μια ακόμα μεγάλη διεθνής συμπαραγωγή, το JPMORGAN CHASE KIDS DIGITAL MOVEMENT & SOUND PROJECT. Μια πολυμορφική εκδήλωση που αποτελείται από 2 ενότητες. Η μια ενότητα είναι το «Digital Sound Project» στην οποία τα παιδιά χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες για να καταγράψουν και να μελετήσουν τους ήχους του περιβάλλοντος και της φωνής τους. Κατόπιν χρησιμοποιούν αυτή τη τεχνογνωσία για να συνθέσουν τις δικές τους ψηφιακές μελωδίες . Η δεύτερη ενότητα είναι το «Digital Movement Project» στην οποία τα παιδιά εξερευνούν την ποιότητα και την φύση των κινήσεών τους και πώς να μετατρέψουν αυτές τις κινήσεις σε λειτουργίες οι οποίες μπορούν να εκτελεστούν από ρομπότ που κατασκευάζουν τα παιδιά από LEGO. Τελικά τα παιδιά μαζί με τα ρομπότ χορευτές, συμμετέχουν σε χορευτικές επιδείξεις.To project αυτό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως στην Ελλάδα στο πλαίσιο του 3ου Παγκοσμίου Συνεδρίου Παιδικής Τηλεόρασης που έγινε στη Θεσσαλονίκη. Το project ήταν μια συνεργασία των: mak.Frankfurt (Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης της Φρανκφούρτης) (ΓΕΡΜΑΝΙΑ), Ballet Frankfurt (ΓΕΡΜΑΝΙΑ), Computer Music Center of Columbia University (ΗΠΑ) και της ALFA PRODUCTIONS που ανέλαβε την παραγωγή του project στην Ελλάδα. Η χρηματοδότηση έγινε από μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες παγκοσμίως την J.P. MORGAN CHASE & CO. (ΗΠΑ).

Το 2002 η ALFA PRODUCTIONS αναλαμβάνει το Media Training των ανώτερων στελεχών του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΩΝ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, μετά από ανάθεση της HOCHTIEF SA. Στόχος του project είναι η εξοικείωση των ανώτερων στελεχών του αεροδρομίου, με τα ηλεκτρονικά μέσα και η εκπαίδευσή τους στην επικοινωνία με τα ΜΜΕ, σε περιπτώσεις κρίσεων (crisis management). Επικεφαλής των στελεχών ήταν ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος του Ελευθέριος Βενιζέλος, Δρ. Γιάννης Παράσχης, ο οποίος βρίσκεται σε αυτή τη θέση από το 2007, με μια σειρά από διεθνείς διακρίσεις, όπως το 2015 στο Ελσίνκι από την CAPA Centre for Aviation, με την κορυφαία διάκριση, ως ο Καλύτερος Διευθύνων Σύμβουλος παγκοσμίως.

Το 2009 έρχεται ένα ακόμη πολύ σημαντικό project για την ALFA PRODUCTIONS για μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες super market παγκοσμίως, την ALDI. Το project αυτό περιλαμβάνει Media Training του Γενικού Διευθυντή της ALDI HELLAS κ. Κωνσταντίνου Ρόζου, όπως επίσης και την τηλεοπτική διαφημιστική καμπάνια της ALDI.